17 Temmuz 2016 Pazar

UTANÇ

16.7.16
Ne diyeyim? Kendi askerini acımasızca linç eden, daha 20 yaşındaki gencecik emir erini kemerle döven vatanseverleri ne diyeyim de anlatayım arkadaşım? Nasıl anlatayım? Utanıyorum... Aynı ırkı, aynı dili paylaştığım insanlardan utanıyorum. Zira aynı dini paylaşıyor olamayız çünkü benim dinimde zulmün yeri yok!
Biz insanlar dünyanın en vahşi hayvanlarıyız. Bazılarımızın beyni bazılarımızın vicdanı bazılarımızın cesareti yok!
Darbecileri de omzuna Türk bayrağı asıp askerimi öldüreni de istemiyorum!
Bu ülke bugünü unutmayacak. Bu ülke Tijen Karaş'ın yüzünü, sesini unutmayacak... Bu ülke yüzü kanlar içinde olup bitenden haberi olmadığını söylemeye çalışan askerleri unutmayacak... Bu ülke askeri döverken zevk alan kansızları unutmayacak...
Asker de bizim polis de bizim!
Zor günler atlatıyoruz. Çok zor günler.





2 yorum:

  1. sana tamamiyle katılıyorum Allah ülkemizin sonunu hayır eyler inşallah

    YanıtlaSil